Zájem o mobilní linku Pražských vodovodů a kanalizací stoupá

04/12/2017

Mobilní zákaznická linka Pražských vodovodů a kanalizací (PVK) láká stále více klientů
Zájem o mobilní zákaznickou linku mezi klienty PVK neustále roste. V posledních měsících se přes mobilní číslo 601 274 274 realizovala téměř čtvrtina všech hovorů.

Jen v měsíci říjnu přijmuli operátoři 9 569 hovorů, z toho 2 238 mířilo na mobilní číslo. Tradiční bílá linka 840 111 112 samozřejmě i nadále zůstává v provozu.

 „Mobilní linku jsme přidali v loňském roce a vyšli jsme tím vstříc požadavkům našich zákazníků. Těm, kteří mají neomezený tarif u mobilních operátorů anebo u pevné linky, umožňuje volat v rámci svého tarifu bez dalších nákladů,“ uvedl tiskový mluvčí Pražských vodovodů a kanalizací Tomáš Mrázek.

Zákaznická linka PVK je specializované pracoviště, které slouží k hromadnému zpracování telefonních hovorů. Zákazníci zde obdrží informace o dodávkách pitné vody, odkanalizování, fakturaci, smlouvách, kvalitě vodyporuchách na vodovodní či kanalizační síti nebo plánovaných výlukách. „Na základě požadavků klientů upravíme výši zálohy, vyřešíme reklamace, poradíme, jaké doklady jsou třeba k sepsání smlouvy, poradíme, jak postupovat při zřizování přípojky, co dělat, když vodoměr neukazuje správně,“ doplnil Mrázek.

Operátoři jsou na zákaznické lince k dispozici 24 hodin denně 7 dnů v týdnu.

Počet celkových hovorů na linky 840 111 112 a 601 274 274

leden               11 549
únor                  7 655
březen               7 590
duben                7 406
květen               7 468
červen              8 101
července           9 890
srpen                8 749
září                   6 705
říjen                  9 569

 

Přílohy ke stažení

Kontakt

Městská část Praha 5
nám. 14. října 1381/4
150 00 Praha 5

Tel.: +420 257 000 511 E-mail: podatelna@praha5.cz

ID datové schránky: yctbyzq

Podrobné kontakty a úřední hodiny

Sociální sítě