Prodlužujeme výběrové řízení na vedoucího odboru kanceláře páté městské části a přijmeme referentku místních poplatků a pokut
06/01/2023Úřad městské části Prahy 5 prodlužuje výběrové řízení na vedoucí/vedoucího odboru kanceláře městské části Prahy 5.
Máte schopnost zvládat náročné organizační úkoly a zajímáte se o Security managament, umíte komunikovat a vést tým zkušených zaměstnanců?
Náplň vedoucího odboru, řídí, koordinuje a kontroluje činnost oddělení krizového řízení a Security managementu, organizačního a sekretariátů a dále oddělení hospodářské správy a spisové služby.
Přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit v uzavřené obálce tak, aby ji vyhlašovatel
obdržel nejpozději 20.01.2023 v podatelně Úřadu městské části Praha 5.
Prodloužení výběrového řízení č. 93/2022 na úřední desce MČ Prahy 5:
vedoucí Odboru Kancelář městské části
Zároveň hledáme referentku místních poplatků a pokut, která se nebojí komunikovat s lidmi a má ráda práci na úřadě
Stručná náplň práce:
- vymáhání nedoplatků na pokutách zón placeného stání,
- evidence vratek za platby provedené po splatnosti v zónách placeného stání,
- zajištění agendy správních poplatků,
- vyhotovování platebních, předpisných a odpisných poukazů, spojených se správou poplatků a pokut,
- práce spojené s pořádáním veřejných sbírek – zapečetění, otevření a přepočítání obsahu pokladniček.
Výběrové řízení č. 04/2023 – referent/ka místních poplatků a pokut