Přednášky pro podnikatele v Infocentru Prahy 5 pokračují i v dubnu

28/03/2013

Informační centrum Prahy 5 o.p.s. představuje další nabídku přednášek určených nejen malým a středním podnikatelům. Zájemci je mohou navštívit v níže uvedených termínech přímo v sídle Infocentra na Štefánikově ulici 30.

“Akce jsou primárně určené pro osoby pohybující se v různých odvětvích podnikání. Nejedná se však jen o podnikatele stávající, ale i o jejich zaměstnance a samozřejmě i pro podnikatele potencionální,” přiblížil široké spektrum potenciálních posluchačů ředitel infocentra Bc. Miloslav Mrštík.

Pokud si z níže uvedené nabídky vyberete, zaregistrujte se telefonicky na 257 215 695, emailem na info@infopraha5.cz případně osobně na provozovně infocentra (Štefánikova 30, Praha 5).

Aktuální nabídka

3., 9. a 10. 4.

  • Změny v zákoníku práce v roce 2013 (vždy od 17.00 hod.)
  • Time Management a osobní organizovanost (vždy od 18.00 hod.)
  • Obchodní jednání – etiketa v ČR vs. v zahraničí (vždy od 19.00 hod.)

16., 17. a 23. 4.

  • Základy projektového řízení (vždy od 17.00 hod.)
  • Základy eGovernmentu aneb efektivní komunikace s veřejnou správou pro malé a střední firmy (vždy od 18.00 hod.)
  • Právo ochrany spotřebitele (3 témata – Reklamace, Prodej zboží na internetu, Nekalé obchodní praktiky) (vždy od 19.00 hod.)

Anotace přednášek

  • Změny v zákoníku práce 2012/13

krátký přehled novely ZP z roku 2012 a jejich dopad do současné praxe

Vznik a skončení pracovního poměru – jak stanovit zkušební dobu dle typu pozice a jakým způsobem pracovat  s prodlužováním pracovních smluv na dobu určitou a jeho využití v reálném životě? Jaké máme změny v možnosti ukončení pracovního poměru a s tím případně související odstupné odvíjející se od délky pracovního poměru? Kdy použít dohodu o pracovní činnost a kdy dohodu o provedení práce? Během přednášky se pokusíme stručně a jasně odpovědět na tyto a další základní aspekty vzniku a ukončení pracovního poměru.

Dovolená – kdy a jak řídit a nařídit čerpání dovolené zaměstnanci? Podmínky vzniku a správného plánování a řízení dovolené v průběhu kalendářního roku.

Pracovně lékařské služby  – co přinese připravovaná novela od 1.4. 2013? Musím mít společnost smluvního „závodního“  lékaře? I brigádník na výpomoc na recepci potřebuje vstupní lékařskou prohlídku? Tyto otázky si klade každý zaměstnavatel v této době. Stručný výčet povinností zaměstnavatele ve vztahu k zajištění pracovně lékařských služeb.

  • Obchodní jednání – etiketa v ČR vs. v zahraničí

Profesní etiketa, chování na pracovišti, neetiketa, mobilní etiketa, příklady obchodního jednání ve vybraných zemích – výběr zajímavostí (Německo, Rakousko,UK, USA, Švédsko, Španělsko, Řecko, Rusko, Vietnam aj. aneb co dělat a čeho se vyvarovat)

  • Time management – práce s cíli, osobní organizovanost a plánování

Máte hodně práce? Nestíháte? Důležité věci odkládáte a odevzdáváte po termínu? Nestíháte sjednané schůzky? Nic nezačínáte na čas a vše se protahuje? Cítíte se vyčerpaní? Chcete to změnit?

Motto: „Čím více jsme si vědomi svých dlouhodobých osobních a pracovních cílů, tím lepší bude naše organizovanost v soukromí i v práci. Čím lépe plánujeme a organizujeme, tím více svůj čas řídíme a tím spokojenější jsme.“

  • Základy projektového řízení

Základní pojmy z teorie a pravidel projektového řízení

Účastníci semináře se ve stručnosti seznámí s tím, co je projekt, jak ho naplánovat a jak postupovat v průběhu projektu, jak jej řídit, jaké zvolit strategie a zásady pro dovedení projektu do úspěšného cíle.

Osoba projektového manažera

Jaké má mít projektový manažer osobní vlastnosti, jaké znalosti, jak tyto znalosti aplikovat v praxi. Účastníci semináře vyslechnou rady a doporučení, kde „být tvrdí“ a kde „přimhouřit oko“.

Teorie versus praxe

Závěrem bude nabídnuto porovnání teoretických vědomostí a praktických zkušeností ze všech oblastí vztahujících se k projektovému řízení, tzv. Best practise.

  • Základy eGovernmentu aneb efektivní komunikace s veřejnou správou pro malé a střední firmy

Přednáška poskytne základní přehled aktuální legislativy usnadňující komunikaci firem s veřejnou správou.

  • Právo ochrany spotřebitele

Reklamace – Jak správně probíhá reklamace a v jakých lhůtách?  Co můžete jako zákazník požadovat a proč uplatňuje rozpor s kupní smlouvou půl roku po nákupu?  Seminář odpoví základní otázky problematiky odpovědnosti za vady výrobků a služeb.

Prodej zboží na internetu – Krátký seminář představí nejčastější právní problémy, se kterými se potýkají klienti a provozovatelé e-shopů. Nastíní problematiku uzavírání smluv prostředky dálkové komunikace a odstupování od nich. Seminář se dotkne nejčastěji pokutovaných chyb obchodníků a poradí jak se vyvarovat sankcím při kontrolách dozorových orgánů.

Nekalé obchodní praktiky – Co je nekalá obchodní praktika a jak se na ní dívá právo a orgány dozoru? Kde je hranice mezi reklamním sloganem a protiprávním jednáním? Jak správně uvádět cenu a prezentovat marketingové akce? Podobné otázky by si měl klást každý podnikatel, protože nekalé obchodní praktiky jsou tvrdě postihovány při nejrůznějších inspekcích a jsou podkladem pro nemalé pokuty.

Kontakt

Městská část Praha 5
nám. 14. října 1381/4
150 00 Praha 5

Tel.: +420 257 000 511 E-mail: podatelna@praha5.cz

ID datové schránky: yctbyzq

Podrobné kontakty a úřední hodiny

Sociální sítě