Oznámení o změně úřední doby na oddělení osobních dokladů a evidence obyvatel

22/06/2017

Oznámení o změně úřední doby na oddělení osobních dokladů a evidence obyvatel

Vážení klienti,

dovolujeme si Vás upozornit na změnu úřední doby oddělení osobních dokladů a evidence obyvatel na adrese Štefánikova 13, 15, Praha 5 Smíchov, u které dochází ode dne 17. července 2017. Důvodem je chystaná rekonstrukce oddělení, v rámci které má dojít k vybudování dvou nových pracovišť a čekárny.

Nová úřední doba oddělení:

Pondělí            8:30 – 17.30        *

Úterý               8:00 –  12:00       

Středa             8:30 – 17:30         *

Čtvrtek            8:00 – 12:00        

Pátek              8:00 – 11:00

 

 

UPOZORNĚNÍ NA OMEZENÍ ÚŘEDNÍ DOBY:

* PO, St – výdej pořadových čísel končí 60 minut před koncem úřední doby, odbavení klientů ukončeno v 17.15 hod.

Út, Čt, Pá – výdej pořadových čísel a odbavení klientů ukončeno 15 min. před koncem úřední doby.

Doporučujeme klientům, aby využívali služby oddělení i ve dnech ÚT, ČT a PÁ, kdy vyřízení požadavku probíhá plynuleji, než jak je tomu ve dnech PO a ST, které jsou žádostmi přetíženy. 

Kontakt

Městská část Praha 5
nám. 14. října 1381/4
150 00 Praha 5

Tel.: +420 257 000 511 E-mail: podatelna@praha5.cz

ID datové schránky: yctbyzq

Podrobné kontakty a úřední hodiny

Sociální sítě