Oznámení o omezení služeb na ÚMČ Praha 5 23. 11. 2023

22/11/2023

Úřad městské části Praha 5 se ve čtvrtek 23.11.2023 stane jedním z míst, kde se budou ověřovat dopady případného výpadku připojení úřadu k síti internet, a z tohoto důvodu doporučujeme návštěvu na úřadu v jiný pracovní den.

 

Jedná se o test nouzového stavu, jehož cílem je prověřit, v jakém rozsahu je úřad schopen poskytovat služby veřejnosti bez připojení k internetu. Testovány v rámci „Ostrovního režimu“ budou například služby v oblastech občanských průkazů, cestovních dokladů, Czech POINT či matričních záležitosti, kdy se budou využívat pouze zabezpečené národní zdroje informací, jako je Informační systém centrálních registrů, Centrální registr vozidel a řada dalších. Přestože jsme se snažili po dohodě s Ministerstvem vnitra ČR zvolit den, kdy na většině pracovišť našeho úřadu nejsou úřední hodiny, tak může tento test omezit poskytované služby například ve Výdejně parkovacích oprávněn v ulici Preslova, na pracovištích Czech POINT a Osobních dokladů, tak doporučujeme Vaši osobní návštěvu úřadu směrovat na jiný den.

 

Děkujeme za pochopení a věříme, že výsledky našeho testu napomohou zvládat podobné situace i na jiných úřadech veřejné správy.

 

Kontakt

Městská část Praha 5
nám. 14. října 1381/4
150 00 Praha 5

Tel.: +420 257 000 511 E-mail: podatelna@praha5.cz

ID datové schránky: yctbyzq

Podrobné kontakty a úřední hodiny

Sociální sítě