Zařízení kanceláří
Interpelace:
V Praze dne 3. května 2011
Interpelace na starostu MUDr. Radka Klímu ve věci zařízení kanceláří volených zástupců.
Vážený pane starosto,
ve volebním programu TOP09 jste hovořili o hospodárnosti, chtěli jste zamezit údajnému plýtvání na radnici Prahy 5. Přesto jste jako jediná koaliční strana přistoupila k okamžité obměně zařízení v kancelářích svých volených zástupců.
Vážený pane starosto, je pravda, že vybavení a úpravy Vaší kanceláře stálo více než 400.000 Kč, kanceláře pana zástupce Zeleného téměř 300.000 Kč a kanceláře bývalého místostarosty Krohy (což považuji za téměř jediný jeho čin na radnici než se vzdal své funkce) za téměř 200.000 Kč. Považujete tyto prostředky za efektivně vynaložené? Zamezili jste svými luxusními kancelářemi plýtvání – víc než si myslíme – jak o tom hovoříte ve volebním programu? Sdělte nám prosím, kolik zatím stály úpravy a vybavení kanceláří uvolněných členů rady?
Děkuji za vaše odpovědi.
S pozdravem
Bc. Lukáš Herold
Předseda kontrolního výboru MČ Praha 5
Odpověď:
Vážený pane Herolde,
k Vaši interpelaci ze dne 3. 5. 2011 uvádím následující:
Z důvodu nutnosti poskytnout kanceláře pro 12 členů zastupitelstva bylo nutné provést změnu zasedacího pořádku, doplnit mobiliář v těchto kancelářích a vybavit tři zcela prázdné kanceláře na nám. 14. října nábytkem. Vzhledem k tomu, že skladové zásoby byly nedostačující, rozhodli jsme se proto doplnit kanceláře inventářem ze tří Vámi zmiňovaných kanceláří. Tento nábytek pochází z roku 1996 a je stejného typu i odstínu jako byly skladové zásoby, nábytek se v původních odstínech již nedodává.
Pro dodání nového inventáře do mé kanceláře a kanceláří radních bylo dodavateli navrženo a dodáno standardní vybavení, které je v rámci daného prostředí a postavení představitelů radnice dostatečně funkční, reprezentativní a za ceny obvyklé v místě plnění. Tito dodavatelé byli řádně vybráni předchozím vedením radnice. Vzhledem ke kvalitě tohoto vybavení předpokládám, že bude dobře sloužit mnoho následujících let.
Co se týká stavebních úprav, tak tyto kanceláře nebyly za dvě předchozí volební období malovány, podlahové krytiny byly původní z roku 2001 a již značně opotřebovány. Využili jsme proto prázdné kanceláře k provedení oprav a stavebních úprav, položení nové podlahové krytiny, vymalování a drobným oprav.
Rozpis cen mobiliáře a stavebních úprav a oprav:
Lokalita |
Dodavatel |
Stavební úpravy + materiál |
Inventář |
Cena celkem |
|
|
|
|
|
Štefánikova 13/15 6.patro 613 |
Topp Oficce spol.s r.o. |
87 008,00 Kč |
323 066,00 Kč |
410 074,00 Kč |
|
|
|
|
|
Štefánikova 13/15 4.patro 411 |
SIT art Praha, s.r.o. |
100 796,00 Kč |
202 932,00 Kč |
303 728,00 Kč |
Štefánikova 13/15 4.patro 406 |
SIT art Praha, s.r.o. |
55 080,00 Kč |
153 672,00 Kč |
208 752,00 Kč |
S pozdravem
MUDr. Radek Klíma