úřední deska a přehled placených poradců radnice
Interpelace:
INTERPELACE: Zlepšení úřední desky a přehled placených poradců radnice
Bc. Josef Žebera,
pověřený výkonem funkce tajemníka ÚMČ Praha 5
Josef.zebera@praha5.cz
Vážený pane tajemníku,
na zasedání zastupitelstva MČ Praha 5 dne 23. 6. 2016 jsem požádal o odpovědi tehdejšího pověřeného tajemníka Mgr. Jakuba Lapáčka – viz https://www.praha5.cz/cs/interpelace/interpelace/492–
Odpověď nebyla během léta včas zveřejněna do 30 dní a proto jsem konzultoval s kolegou Jakubem Lapáčkem redukovaný rozsah dvou otázek.
Prosím Vás jako od 21.9.2016 pověřeného tajemníka o odpovědi na mé dva dotazy z interpelace ze dne 23. 6. 2016.
1/ Kdy Váš úřad zlepší úřední desku, aby všechny „neosobní“ informace (zejména z výběrových řízení o zakázkách, uzemním rozhodování) byly dlouhodobě dostupné tj. měly dobře prohledávatelný archiv všech dat přes srozumitelná výběrová kritéria do plné historické hloubky cca 2006?
2/ Kteří zastupitelé a radní (dále pracovníci ÚMČ jako tajemník a vedoucí odborů) měli od listopadu 2014 do současnosti placeného externího poradce?
Prosím tabulku všech poradců, komu radili, po jakou dobu, za jakou zhruba měsíční částku.
Velmi rád Vám poskytnu k otázkám neformální konzultaci.
Děkuji předem, že Vaše odpověď bude konkrétní, úplná a zveřejněna včas.
Ing. Ondřej Velek
předseda kontrolního výboru ZMČ P5
ondrej.velek@praha5.cz
604334424
V Praze dne 22. 9. 2016