nábytek v zasedací místnosti

Datum interpelace:
15. 05. 2014
Datum odpovědi:
12. 06. 2014
Interpelující:
Růžena Peterková
Interpelovaný:
JUDr. Petr Lachnit
Příloha interpelace:

Interpelace:

 

V Praze dne 15. května 2014

 Věc:

Reakce na odpověď na interpelaci ze dne 27.3.2014 – výměna nábytku v zasedací místnosti č. 330 na nám. 14. října 4

 Nerada zatěžuji pracovníky Úřadu městské části Praha 5, ale odpověď na moji interpelaci ze dne 27.3.2014 mne neuspokojila.

  1. Chybí mi hlubší zamyšlení nad možnými majetkovými ztrátami právě v době, kdy se má šetřit a vykazovat úspory. Ty jsou vykazovány, ale pouze na maličkostech (spotřební materiál).
  2. Předpokládala jsem zastavení uvedeného procesu výměny nábytku. Trvám na tom, že stávající židle jsou kvalitní a minimálně opotřebované.
  3. Nábytek není ze sedmdesátých let a očekávala jsem, že v odpovědi bude konkrétní nebo přesnější časová informace.
  4. Zkuste mi vyvrátit domněnku, že prostě výměna nábytku byla naplánovaná a proběhne za každou cenu.

 

                                                                                        

                                                                                             Růžena Peterková

                                                                                             Weberova 8

                                                                                             150 00 Praha 5

Odpověď:

                                                                                                    Paní Růžena Peterková
                                                                                                   zastupitelka MČ Praha 5

 

JUDr. Petr Lachnit
1. zástupce starosty

 

Vážená paní zastupitelko,

odpovídám na Vaši interpelaci vznesenou na jednání zastupitelstva dne 27. 03. 2014 ve věci výměny nábytku v zasedací místnosti č. 330 na nám. 14. října 4.

K Vašemu podnětu mohu, na základě informací sdělených příslušným odborem městské části, uvést následující.

Výměna nábytku v dotčené zasedací místnosti byla realizována při dodržení všech pravidel pro nakládání s majetkem a jeho pořizování.

Výměna nábytku se začala realizovat z důvodu jeho opotřebení, kdy argumentem nebyly důvody estetické, ale především skutečnost, že stav nábytku mohl způsobovat poškození oděvních součástí zasedajících.

Jedná se o velmi starý nábytek, jehož dobu pořízení nelze přesně zjistit, neboť dostupná evidence je až od 1. ledna 1970, nicméně k pořízení došlo před tímto datem (k tomuto datu pořízen nový evidenční systém).

Pořízení nového nábytku samozřejmě neproběhlo za každou cenu, nicméně je třeba respektovat smluvní závazky a zastavení tohoto procesu není vždy možné.

V příloze Vám, vážená paní zastupitelko, zasílám kopie evidenčních listů k dotčenému nábytku.

 S pozdravem

 

 

Kontakt

Městská část Praha 5
nám. 14. října 1381/4
150 00 Praha 5

Tel.: +420 257 000 511 E-mail: podatelna@praha5.cz

ID datové schránky: yctbyzq

Podrobné kontakty a úřední hodiny

Sociální sítě