Informace o reorganizaci Úřadu městské části Praha 5
02/03/2015Vážení občané,
dovoluji si Vám oznámit, že ke konci února 2015 jsme ukončili reorganizaci Úřadu Prahy 5 – více informací naleznete na webových stránkách.
Od 2. března 2015 bude městský úřad Prahy 5 poskytovat své služby občanům v následujících odborech:
- Kancelář starosty
- Kancelář tajemníka
- Kancelář městské části
- Odbor otevřená radnice
- Odbor hospodářské správy
- Odbor ekonomický
- Odbor sociální problematiky
- Odbor školství a kultury
- Odbor správy veřejného prostranství a zeleně
- Odbor majetku a investic
- Odbor bezpečnostní a prevence kriminality
- Odbor územního rozvoje
- Odbor občanskosprávní
- Odbor živnostenský
- Odbor stavební a infrastruktury
- Odbor dopravy
- Odbor ochrany životního prostředí
Jmenné kontakty na jednotlivé odbory a oddělení naleznete také na webových stránkách Prahy 5 v sekci Odbory a oddělení
Co znamená tato změna pro veřejnost?
Pro občany Prahy 5 se nic nemění. Organizační změna v rámci Úřadu má za úkol nejen efektivněji řešit potřeby, požadavky a přání občanů, ale také zlepšit samotný chod radnice.
V případě dotazů jsou Vám v současné době k dispozici všichni pracovníci Úřadu městské části Praha 5. Pro informaci uvádíme pro Vaše dotazy také bezplatnou linku : 800 800 005
S pozdravem
Mgr. Jiří Radil
tajemník ÚMČ Praha 5