Žádost o harmonogram jednání
Interpelace:
Interpelace Evy Kalhousové na 35. zasedání Zastupitelstva MČ Praha 5 dne 12. 10. 2006 určená místostarostovi Ondřeji Gálovi
Žádám Ondřeje Gála, místostarostu pověřeného pro oblast školství a kulturu o přesný harmonogram jednání, které inicioval a kterých se zúčastnil ve věci škol na Žvahově.
Žádám o písemnou odpověď, kde budou uvedena data jednání a přiloženy kopie zápisů.
Dále požaduji písemné zdůvodnění nepřítomnosti na radě městské části
Eva Kalhousová
Odpověď:
Věc: Odpověď na interpelaci
Vážená paní kolegyně,
Jistě víte, že dle platných právních předpisů, máte jako členka Zastupitelstva MČ Praha 5
právo nahlédnout do příslušného spisu vedeného ve věci „Nájemních vztahů budovy bývalé
ZŠ Pod Žvahovem 463, Praha 5 – Hlubočepy“ na zdejším odboru obchodních aktivit.
A tím pádem se seznámit se všemi zápisy a podklady vedenými k této budově a jejím
uživatelům.
Jak již z výše uvedeného vyplývá, tak příslušná záležitost spadá do kompetencí pana
starosty JUDr. Milana Jančíka.
Z tohoto důvodu Vám doporučuji, abyste se s dalšími podrobnými dotazy, když Vás
napadnou po podrobném prostudování uváděného spisu, obrátila právě na pan JUDr. Jančíka.
K další části Vaší interpelace sděluji, že nejste oprávněna vyzvídat, jak nakládám se svým
volným časem o řádně čerpané dovolené.
Závěrem bych Vás rád požádal v případě písemného podávání příštích interpelací o jejich
provedení odpovídající začátku 21. století.
S pozdravem
Ondřej Gál