Provádění úklidu
Interpelace:
Interpelace
Vážený pane starosto,
koncem roku 2004 probíhala veřejná zakázka „Provádění úklidu administrativních budov Městské části Praha 5“. Vzhledem k tomu, že kritéria výběru zahrnovala nejen nabídnutou cenu, ale i výši smluvní pokuty, vítězem bylo vyhlášeno Sdružení společností PURUS a PRM, spol. s r. o., které sice požadovalo nejvyšší cenu za 4 roky plnění (o cca 2 100 000,- Kč vyšší než nejnižší nabídka), na druhou stranu nabídlo o 20 000,- vyšší smluvní pokutu za neodstraněný nedostatek. Pokud byla úvaha Rady MČ při stanovení kritérií pro vyhodnocení zakázky správná, efektivní by tento výběr firmy byl v případě, kdyby smluvní pokuta byla uplatněna nejméně 2 x měsíčně. Žádám proto o sdělení, kolikrát od účinnosti smlouvy, tj. od 1. 5. 2005, byla smluvní pokuta uplatněna.
Jedna z firem účastnících se této veřejné zakázky podala proti rozhodnutí o přidělení zakázky námitky. Žádám o sdělení kdy a jak se Rada MČ s těmito námitkami vypořádala.
S pozdravem
RNDr. Milan Macek, CSc., zastupitel
Odpověď:
Vážený pane doktore,
dovolte mi, abych tímto reagoval na Vaší interpelaci, kterou jste předložil na 29. zasedání Zastupitelstva MČ Praha 5 dne 23.3.2006 ve věci „Provádění úklidu administrativních budov MČ Praha 5“.
Od 1.5.2005, tedy od účinnosti smluvního vztahu mezi Městskou části Praha 5 a Sdružením společností PURUS a RPM, spol. s r. o., nebyla k dnešnímu dni uplatněna smluvní pokuta, neboť zjištěné nedostatky byly zhotovitelem odstraněny v termínu, který umožňuje Smlouva o dílo č. 19/0/OSS/05 bez uplatnění smluvní pokuty.
Dne 14.2.2005 jeden z uchazečů podal námitky proti rozhodnutí zadavatele o přidělení veřejné zakázky. Na tyto námitky bylo zadavatelem reagováno rozhodnutím zadavatele o námitkách dne 18.2.2005, viz příloha tohoto dokumentu.
S úctou
JUDr. Milan Jančík
starosta MČ Praha 5
Přílohy: Rozhodnutí zadavatele o námitkách
Text interpelace