Poradce radního – chybějící písemné doklady

Datum interpelace:
18. 06. 2024
Datum odpovědi:
16. 07. 2024
Interpelující:
Mgr. Jan Klusoň
Interpelovaný:
Ing. Milan Vrkoč

Interpelace:

Téma: Poradce radního – chybějící písemné doklady
Interpelovaný: Ing. Milan Vrkoč

Interpelace

Vážený pane radní,
Děkuji Vám za vysvětlení činností Vašeho poradce … Vaše odpověď však neobsahuje písemné doklady, o které jsem Vás žádal. Žádám opětovně o poskytnutí písemných dokladů pro níže uvedené činnosti:
1) 2.1. 2023 – Schůzka s občany na jejich podněty Malvazinky (4h)
2) 3.1. 2023 – Schůzka s občany na jejich podněty Košíře (1x) – (4h)
3) 4.1. 2023 – Komunikace s radním, administrativní práce, emailová korespondence (8h)
4) 6.1. 2023 – Sbírání podnětů od občanů (6h)
5) 16.1. 2023 – Přeposílání stížností občanů na úklid odboru (6h)
6) 27.1. 2023 – Administrativa, shrnutí agendy za měsíc leden 2023 (4h)
7) 2.2. 2023 – Příprava, schůzka s občany na jejich podněty Jinonice/Košíře (2x) – (4h)
8) 3.2. 2023 – Schůzka s občany na jejich podněty Kavalírka (1x) (3h)
9) 7.2. 2023 – Administrativní činnost, mailová komunikace, vyřizování podnětů od občanů (7h)
10) 27.2. 2023 – Příprava na jednání/prezentace a zápis z jednání … o zavádění modro-zelené infrastruktury na Praze 5 a možnostech získávání dotací (7h)
11) 2.3. 2023 – Schůzka s občany na jejich podněty Barrandov (1x) (2h)
12) 3.3. 2023 – Schůzka s občany na jejich podněty Košíře (1x) (1h)
13) 7.3. 2023 – Administrativní práce – emailová korespondence (8h)
14) 8.3. 2023 – Komunikace s občany na sociálních sítích (7h)
15) 16.3. 2023 – Administrativní práce – emailová korespondence (8h)
16) 17.3. 2023 – Administrativní práce – emailová korespondence (8h)
17) 21.3. 2023 – Administrativní práce – emailová korespondence (2h)
18) 3.4. 2023 – Schůzka s občany na jejich podněty Radlice (1x) (2h)
19) 4.4. 2023 – Schůzka s občany na jejich podněty (1x) (2h)
20) 5.4. 2023 – Schůzka s občany na jejich podněty (1x) (1h)
21) 7.4. 2023 – Administrativní práce – emailová korespondence (8h)
22) 11.4. 2023 – Komunikace s občany na sociálních sítích (7h)
23) 12.4. 2023 – Administrativní práce – emailová korespondence (8h)
24) 17.4. 2023 – Administrativní práce – emailová korespondence (5h)
25) 1.5. 2023 – Komunikace s občany na sociálních sítích (5h)
26) 3.5. 2023 – Schůzka s občany na jejich podněty (2x) (3h)
27) 4.5. 2023 – Administrativní práce – emailová korespondence (8h)
28) 14.5. 2023 – Administrativní práce – emailová korespondence (5h)
29) 26.5. 2023 – Administrativní práce – emailová korespondence (6h)
30) 1.6. 2023 – Komunikace s občany na sociálních sítích (6h)
31) 5.6. 2023 – Schůzka s občany na jejich podněty (3x) (4h)
32) 6.6. 2023 – Administrativní práce – emailová korespondence (8h)
33) 14.6. 2023 – Administrativní práce – emailová korespondence (5h)
34) 16.6. 2023 – Příprava a strategie pro využití sponzoringu od McDonalds (4h)
35) 26.6. 2023 – Komunikace s občany na sociálních sítích (4h)
36) 27.6. 2023 – Kontrola pítka v Hlubočepích (1h)
37) 28.6. 2023 – Administrativní práce – emailová korespondence (8h)
38) 1.7. 2023 – Komunikace s občany na sociálních sítích (8h)
39) 5.7. 2023 – Schůzka s občany na jejich podněty (3x) (4h)
40) 14.7. 2023 – Administrativní práce – emailová korespondence (5h)
41) 16.7. 2023 – Komunikace s občany na sociálních sítích (8h)
42) 3.8. 2023 – Komunikace s občany na sociálních sítích (6h)
43) 8.8. 2023 – Schůzka s občany na jejich podněty (4x) (5h)
44) 9.8. 2023 – Administrativní práce – emailová korespondence (3h)
45) 14.8. 2023 – Příprava nového konceptu trhů u Anděla (8h)
46) 15.8. 2023 – Příprava nového konceptu trhů u Anděla (8h)
47) 16.8. 2023 – Příprava nového konceptu trhů u Anděla (4h)
48) 27.8. 2023 – Příprava na jednání/prezentace a zápis z jednání … o zavádění modro-zelené infrastruktury na Praze 5 a možnostech získávání dotací (7h)
49) 7.9. 2023 – Vnitrostranická jednání za radního (5h)
50) 8.9. 2023 – Schůzka s občany, jejich podněty – (3h)
51) 12.9. 2023 – Administrativní práce – emailová korespondence (6h)
52) 29.9. 2023 – Schůzka s občany na jejich podněty (4h)
53) 6.10. 2023 – Administrativní práce – emailová korespondence (8h)
54) 10.10. 2023 – Administrativní práce – emailová korespondence (8h)
55) 13.10 2023 – Komunikace s občany na sociálních sítích (6h)
56) 16.10. 2023 – Komunikace s občany na sociálních sítích (6h)
57) 17.10. 2023 – Administrativní práce – emailová korespondence (5h)
58) 24.10. 2023 – Příprava podkladů na jednáni s … v Jinonicích (8h)
59) 25.10. 2023 – Studování a zjišťování skutečnosti pod Majerovic (8h)
60) 6.11. 2023 – Komunikace s občany na sociálních sítích (8h)
61) 9.11. 2023 – Administrativní práce – emailová korespondence (8h)
62) 21.11.2023 – Pomoc při dokončení převzetí Hořejšího nábřeží – osvětlení, bezpečnost, energie, dokumentace tání a mrznutí ledu (5h)
63) 23.11. – 24.11. 2023 – Zasazení stromu na Klamovce – komunikace / Komunikace s občany na sociálních sítích (10h)
64) 29.11. 2023 – Administrativní práce – emailová korespondence (5h)
65) 4.12. 2023 – Schůzka s občany (4h)
66) 6.12. 2023 – Komunikace s občany na sociálních sítích (8h)
67) 15.12. 2023 – Rešerše způsobu chlazení k Hořejšímu nábřeží (2023) (6h)
68) 18.12. 2023 – Administrativní práce – emailová korespondence (8h)
Předem děkuji za Vaši odpověď.

V Praze dne 18.6. 2024 Mgr. Jan Klusoň
zastupitel MČ Praha 5

Odpověď:

Vážený pan

Mgr. Jan Klusoň

zastupitel MČ Praha 5

V Praze dne 16. 7. 2024

Věc: odpověď na interpelaci ze dne 18. 6. 2024

Vážený pane zastupiteli,

k vaší interpelaci týkající se činnosti mého poradce … uvádím následující:

mohu vás ujistit, že činnost poradce probíhala v souladu se směrnicí č. 1/2019 Pravidla uzavírání dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr Úřadu městské části Praha 5 a Dohodou o práci konané mimo pracovní poměr, která byla stran Úřadu městské části Praha 5 schválena na několika úrovních hierarchie fungování včetně tehdejšího pana starosty a paní tajemnice. Současně nebyl překročen žádný limit pro čerpání veřejných prostředků při výkonu mé funkce.

Můj poradce pan … pro mne zajišťoval komplexní poradenství. Jeho činnost pokrývala úkoly, které jsem mu zadával nejčastěji v nemateriální podobě a jejichž předvedení jsem následně osobně kontroloval.

Pracovní výkazy jsou každý měsíc při odevzdání kontrolovány zaměstnancem oddělení personálního a mzdového. Vedle nemateriálních výstupů eviduji i písemné podklady v souladu s výše uvedenou směrnicí a byly také odevzdány paní starostce Mgr. Radce Šimkové.

S pozdravem

Ing. Milan Vrkoč

radní pro veřejný prostor a životní prostředí

Kontakt

Městská část Praha 5
nám. 14. října 1381/4
150 00 Praha 5

Tel.: +420 257 000 511 E-mail: podatelna@praha5.cz

ID datové schránky: yctbyzq

Podrobné kontakty a úřední hodiny

Sociální sítě