Poradce radního
Interpelace:
Téma: Poradce radního
Interpelovaný: Ing. Milan Vrkoč
Interpelace
Vážený pane radní,
zveřejněné pracovní výkazy Vašeho poradce … neobsahují bližší informace o jeho pracovních činnostech. Žádám o poskytnutí podrobného písemného vysvětlení a rovněž o poskytnutí písemných dokladů pro níže uvedené činnosti:
1) 2.1. 2023 – Schůzka s občany na jejich podněty Malvazinky (4h)
2) 3.1. 2023 – Schůzka s občany na jejich podněty Košíře (1x) – (4h)
3) 4.1. 2023 – Komunikace s radním, administrativní práce, emailová korespondence (8h)
4) 6.1. 2023 – Sbírání podnětů od občanů (6h)
5) 16.1. 2023 – Přeposílání stížností občanů na úklid odboru (6h)
6) 27.1. 2023 – Administrativa, shrnutí agendy za měsíc leden 2023 (4h)
7) 2.2. 2023 – Příprava, schůzka s občany na jejich podněty Jinonice/Košíře (2x) – (4h)
8) 3.2. 2023 – Schůzka s občany na jejich podněty Kavalírka (1x) (3h)
9) 7.2. 2023 – Administrativní činnost, mailová komunikace, vyřizování podnětů od občanů (7h)
10) 27.2. 2023 – Příprava na jednání/prezentace a zápis z jednání … o zavádění modro-zelené infrastruktury na Praze 5 a možnostech získávání dotací (7h)
11) 2.3. 2023 – Schůzka s občany na jejich podněty Barrandov (1x) (2h)
12) 3.3. 2023 – Schůzka s občany na jejich podněty Košíře (1x) (1h)
13) 7.3. 2023 – Administrativní práce – emailová korespondence (8h)
14) 8.3. 2023 – Komunikace s občany na sociálních sítích (7h)
15) 16.3. 2023 – Administrativní práce – emailová korespondence (8h)
16) 17.3. 2023 – Administrativní práce – emailová korespondence (8h)
17) 21.3. 2023 – Administrativní práce – emailová korespondence (2h)
18) 3.4. 2023 – Schůzka s občany na jejich podněty Radlice (1x) (2h)
19) 4.4. 2023 – Schůzka s občany na jejich podněty (1x) (2h)
20) 5.4. 2023 – Schůzka s občany na jejich podněty (1x) (1h)
21) 7.4. 2023 – Administrativní práce – emailová korespondence (8h)
22) 11.4. 2023 – Komunikace s občany na sociálních sítích (7h)
23) 12.4. 2023 – Administrativní práce – emailová korespondence (8h)
24) 17.4. 2023 – Administrativní práce – emailová korespondence (5h)
25) 1.5. 2023 – Komunikace s občany na sociálních sítích (5h)
26) 3.5. 2023 – Schůzka s občany na jejich podněty (2x) (3h)
27) 4.5. 2023 – Administrativní práce – emailová korespondence (8h)
28) 14.5. 2023 – Administrativní práce – emailová korespondence (5h)
29) 26.5. 2023 – Administrativní práce – emailová korespondence (6h)
30) 1.6. 2023 – Komunikace s občany na sociálních sítích (6h)
31) 5.6. 2023 – Schůzka s občany na jejich podněty (3x) (4h)
32) 6.6. 2023 – Administrativní práce – emailová korespondence (8h)
33) 14.6. 2023 – Administrativní práce – emailová korespondence (5h)
34) 16.6. 2023 – Příprava a strategie pro využití sponzoringu od McDonalds (4h)
35) 26.6. 2023 – Komunikace s občany na sociálních sítích (4h)
36) 27.6. 2023 – Kontrola pítka v Hlubočepích (1h)
37) 28.6. 2023 – Administrativní práce – emailová korespondence (8h)
38) 1.7. 2023 – Komunikace s občany na sociálních sítích (8h)
39) 5.7. 2023 – Schůzka s občany na jejich podněty (3x) (4h)
40) 14.7. 2023 – Administrativní práce – emailová korespondence (5h)
41) 16.7. 2023 – Komunikace s občany na sociálních sítích (8h)
42) 3.8. 2023 – Komunikace s občany na sociálních sítích (6h)
43) 8.8. 2023 – Schůzka s občany na jejich podněty (4x) (5h)
44) 9.8. 2023 – Administrativní práce – emailová korespondence (3h)
45) 14.8. 2023 – Příprava nového konceptu trhů u Anděla (8h)
46) 15.8. 2023 – Příprava nového konceptu trhů u Anděla (8h)
47) 16.8. 2023 – Příprava nového konceptu trhů u Anděla (4h)
48) 27.8. 2023 – Příprava na jednání/prezentace a zápis z jednání … o zavádění modro-zelené infrastruktury na Praze 5 a možnostech získávání dotací (7h)
49) 7.9. 2023 – Vnitrostranická jednání za radního (5h)
50) 8.9. 2023 – Schůzka s občany, jejich podněty – (3h)
51) 12.9. 2023 – Administrativní práce – emailová korespondence (6h)
52) 29.9. 2023 – Schůzka s občany na jejich podněty (4h)
53) 6.10. 2023 – Administrativní práce – emailová korespondence (8h)
54) 10.10. 2023 – Administrativní práce – emailová korespondence (8h)
55) 13.10 2023 – Komunikace s občany na sociálních sítích (6h)
56) 16.10. 2023 – Komunikace s občany na sociálních sítích (6h)
57) 17.10. 2023 – Administrativní práce – emailová korespondence (5h)
58) 24.10. 2023 – Příprava podkladů na jednáni s … v Jinonicích (8h)
59) 25.10. 2023 – Studování a zjišťování skutečnosti pod Majerovic (8h)
60) 6.11. 2023 – Komunikace s občany na sociálních sítích (8h)
61) 9.11. 2023 – Administrativní práce – emailová korespondence (8h)
62) 21.11.2023 – Pomoc při dokončení převzetí Hořejšího nábřeží – osvětlení, bezpečnost, energie, dokumentace tání a mrznutí ledu (5h)
63) 23.11. – 24.11. 2023 – Zasazení stromu na Klamovce – komunikace / Komunikace s občany na sociálních sítích (10h)
64) 29.11. 2023 – Administrativní práce – emailová korespondence (5h)
65) 4.12. 2023 – Schůzka s občany (4h)
66) 6.12. 2023 – Komunikace s občany na sociálních sítích (8h)
67) 15.12. 2023 – Rešerše způsobu chlazení k Hořejšímu nábřeží (2023) (6h)
68) 18.12. 2023 – Administrativní práce – emailová korespondence (8h)
Dále Vás žádám o informaci, kdo zkontroloval a převzal tyto činnosti za úřad MČ Praha 5.
Předem děkuji za Vaši odpověď.
V Praze dne 16. 4. 2024 Mgr. Jan Klusoň
zastupitel MČ Praha 5
Odpověď:
Vážený pan
Mgr. Jan Klusoň
zastupitel MČ Praha 5
V Praze dne 15. 5. 2024
Věc: odpověď na interpelaci ze dne 16. 4. 2024
Vážený pane zastupiteli,
k Vaší interpelaci týkající se činnosti mého poradce … uvádím následující:
mohu vás ujistit, že činnost poradce probíhala v souladu se směrnicí č. 1/2019 Pravidla uzavírání dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr Úřadu městské části Praha 5 a Dohodou o práci konané mimo pracovní poměr, která byla stran Úřadu městské části Praha 5 schválena na několika úrovních hierarchie fungování včetně tehdejšího pana starosty a paní tajemnice. Současně nebyl překročen žádný limit pro čerpání veřejných prostředků při výkonu mé funkce radního.
Můj poradce pan … zajišťoval komplexní poradenství při výkonu mé funkce. Jeho činnost pokrývala úkoly, které jsem mu zadával nejčastěji v nemateriální podobě a jejichž předvedení jsem následně osobně kontroloval. Činnost poradce probíhala v souladu s popisem pracovní činnosti. Jednalo se o činnost v oblasti poradenských a komunikačních aktivit, která byla velmi různorodá. Popis pracovní činnosti mimo jiné obsahuje následující výčet činností: rešerše, analýzy, korespondence, komunikace s občany, monitoring trendů v oblasti životního prostředí, které poradce zajišťoval v rozsahu, který jsem mu určoval. V případě potřeby se věnoval i dalším aktivitám pro zajištění plynulého chodu mé kanceláře.
Vzhledem k tomu, že pracovní výkazy, které jsou dány přílohou směrnice, nedisponují dostatečným prostorem pro popis veškeré odvedené práce za každý jeden den, není výčet činnosti poradce v daném dni absolutní. Pracovní výkazy jsou však každý měsíc při odevzdání kontrolovány zaměstnancem oddělení personálního a mzdového, a tak jsem měl za to, že jsou takto vyplněné pracovní výkazy v pořádku.
S pozdravem
Ing. Milan Vrkoč
radní pro veřejný prostor a životní prostředí