Od pondělí 20. dubna se mění úřední hodiny ÚMČ Praha 5
17/04/2020S platností od 20. dubna 2020 dochází v souladu z rozhodnutím Vlády ČR o postupném uvolňování mimořádných opatření souvisejících s koronavirovou pandemií ke změně úředních hodin Úřadu Městské části Praha 5. I nadále by však měli klienti pro komunikaci s Úřadem a jeho pracovníky přednostně využívat elektronickou (e-mail, datové schránky) komunikaci. Projednání neodkladných záležitostí přímo v budově radnice je možné pouze na základě předchozí e–mailové nebo telefonické dohody.
Při příchodu do budovy Úřadu MČ klient nahlásí v recepci jméno úředníka, se kterým má předjednanou schůzku, a vyčká jeho příchodu. Volný pohyb po budově bez doprovodu pracovníka úřadu není povolen!
Vstup na úřad je možný pouze v roušce, resp. s ochranou dýchacích cest. Při vstupu do budovy bude všem preventivně změřena tělesná teplota. Osoby se zvýšenou teplotou nebudou do budovy vpuštěny.
- JEDNOTLIVÉ AGENDY
Pondělí a středa 8:00 – 18:00
- PODATELNA
Pondělí a středa 8:00 – 17:30
Úterý a čtvrtek 8:00 – 12:00
Pátek 8:00 – 12:00
- HLAVNÍ POKLADNA
Pondělí a středa 8:00 – 12:00 a 13:00 – 18:00
Úterý, čtvrtek, pátek 10:00 – 12:00
- CZECH POINT
Štefánikova
Pondělí a středa 8:00 – 18:00
Úterý a čtvrtek 8:00 – 15:00
Pátek 8:00 – 14:00
Voskovcova
Pondělí až pátek 12:00 – 16:00
Podrobné informace o fungování jednotlivých odborů vč. kontaktů najdete v TABULCE